Mijn nieuwe stekkie! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Dorien Jansen - WaarBenJij.nu Mijn nieuwe stekkie! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Dorien Jansen - WaarBenJij.nu

Mijn nieuwe stekkie!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

08 Februari 2006 | Nederland, Utrecht

Hola! Gisteravond kamer gevonden!! Jippie! Dus zal meteen mijn nieuwe adres geven:
Dorien Jansen
Plaza Juán XXIII, nr.4, 8º B
28804 Alcalá de Henares
Madrid
Spanje
telefoon: 0034 630842705/0031641684856

Zooo laat die bergen post maar komen, hahaha. Ben vanochtend meteen in m´n nieuwe kamer getrokken, het is best ruim, met inbouwkast en bureau. Ook is er een huiskamer, twee badkamers en een balkonnetje. Woon samen met 4 spaanse meisjes, die in het leger zitten. (Twee zijn dan ook overduidelijk lesbisch en de andere twee twijfel ik nog aan). En woon ook samen met een Spaanse jongen, maar die heb ik nog niet gezien. Zou ook heel goed een Nederlandse jongen kunnen zijn want die had ik de eerste dag hier ontmoet en die zei dat hij met 4 meisjes woonde die in het leger zitten. En hij smste gister of ik dan ook op het Plaza Juan ging wonen: what are the odds? Zou wel heel toevallig zijn als hij daar niet woont. Dus dat is wel gezellig, want die meisjes schijnen niet vaak thuis te zijn. Anyway, ik mail niet zo lang want ik moet nog wat dingen regelen. Tot snel!

xxx Dorien

  • 08 Februari 2006 - 15:49

    ThaFuzz:

    Wat fijn voor je dat je zo snel een kamer hebt Dor!!!
    En tja..met vier meiden uit het leger...
    neem 't er van zou ik zeggen ;)

    Heb je verder al meer duidelijkheid over je studie (bevestiging dat je bepaalde vakken kunt volgen e.d)?

    Knuffel.

  • 09 Februari 2006 - 13:10

    Marcella:

    Hola querida!!!
    leuk om even met je te msnen!spannend allemaal weeer hoor, t zou zo weer bij mij gaan kriebelen, hihi ik ben hier nl alweer twee maanden dus t wordt allemaal weer zo gewoon he, haha. Nee wens jou natuurlijk een supertijd daar en ga zeker wat meer internetten om op de hoogte te bliven!
    te quiero guapa!
    beso

  • 09 Februari 2006 - 13:39

    Anya:

    Doortje!! Kan je eindelijk écht drill-sargeant Jansen uithangen!!
    SIR! YES SIR!!! Hahahahhahahahaha!! :). Ben heeeeeeel blij voor jou dat je zo gauw al een fijn plekje hebt gevonden om te wonen. Veel geluk ermee! Ben benieuwd naar verdere verhalen.
    Dikke kus!

  • 09 Februari 2006 - 14:52

    LEE:

    Oh.. mijn berichtje van 3 sec. geleden is al weer verouderd dus... WHHAAA je hebt een kamer!!! Echt leuk joh! And you show those military bitches what real drilling is about!! Whhoeehooee!Zolang je het toilet maar niet met een tandeborstel hoeft schoon te maken is alles ok i guess..
    Veel plezier!!
    xx lee

  • 09 Februari 2006 - 17:17

    Charlotte:

    Yo Dorientje!!

    Gefeliciteerd met je kamer! :-) Echt heel leuk dat je een plekje hebt gevonden. En is het een beetje op een leuke lokatie? Dicht bij de uni? Ben heel benieuwd! En Spaanse meiden die in het leger zitten... Klinkt stoer! Als ze je maar niet gaan ontgroenen ;-)

    Een allerdikste knuffel voor jou!
    Charlotte

  • 10 Februari 2006 - 08:42

    Lau:

    Jee, wat goed zeg dat je een kamer hebt! Helemaal leuk! Melig ook met die lesbische vrouwen ;-)

    Enjoy meiske!

    Xxx

  • 10 Februari 2006 - 09:00

    Alberto:

    ¡Hola guapa! Zo te lezen ga je het wel leuk vinden in je nieuwe huisje. Je begrijpt natuurlijk dat ik langs wil komen als je lesbische huisgenootjes hebt! Ik heb nu je adres dus het komt allemaal goed!

  • 10 Februari 2006 - 09:40

    Huub:

    Lieve Dorien,Wat goed van je en geruststellend, dat je al een kamer gevonden hebt.Nu kun je aan de slag met andere dingen. Geniet er maar goed van. Ik weet wat het is, ik heb immers zelf ook dit soort dingen gedaan op die leeftijd.
    Ik zou het zo weer opnieuw doen.
    Groetjes van ons allemaal.
    Ps de foto`s zijn prachtig.

  • 10 Februari 2006 - 12:33

    Anne-Marie:

    Gefeliciteerd met je nieuwe kamer. Mooi dat ie best ruim is. Veel plezier met je huisgenoten. Ben benieuwd of het dezelfde jongen is.
    Groetjes uit Nijverdal

  • 10 Februari 2006 - 16:15

    ArmyChicks Wooohooo!!:

    Oh, dorien , moest zo lachen!! ik zie het al helemaal voor me: het nederlandse front tegen 4 G.I. Jane exemplaartjes muy caliente, hahaha..
    Klinkt echt supercool, ik weet zeker dat Anna heeel jaloers op je is mwoahahhaha ;)Zet jw wat foto's van je kame rop d esite (en wat plaatjes van jouw persoonlijke mini-leger por supuesto..)xxxthalien

  • 14 Februari 2006 - 12:18

    Charissa:

    ¡Felicidades chica! Has hecho muy bien y rapido, ¡qué guay! Superveel zin om je te zien vrijdag meis, maar goed, wat jij wilt, ik kan ook naar jou toekomen. Ik geloof dat al je vriendjes en vriendinnetjes heeeeel jaloers zijn dat ik zo dichtbij ben, maar onthoud, als zij langskomen en je wilt een adres in Madrid, o sea, 20 minuten van het centrum vandaan, call me! Ben benieuwd naar je kamer, je leven, de mensen om je heen, maar dat komt allemaals nel genoeg! Take care, hasta muy pronto! Beso Charissa (tegen de Spanjaarden zeg ik altijd dat mijn naam lijkt op chorizo, want ze kunnen het echt niet onthouden laat staan uitspreken!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Dorien
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 13472

Voorgaande reizen:

06 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: