Nieuwe kamer!!! - Reisverslag uit Alcalá de Henares, Spanje van Dorien Jansen - WaarBenJij.nu Nieuwe kamer!!! - Reisverslag uit Alcalá de Henares, Spanje van Dorien Jansen - WaarBenJij.nu

Nieuwe kamer!!!

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

27 Maart 2006 | Spanje, Alcalá de Henares

Lieve allemaal,

Het is weer maandag en dus tijd voor een update op de site. De weken hier vliegen voorbij, deze week was best wel kort want op maandag had ik vrij en op vrijdag heb ik ook altijd vrij, dus...3 daagjes college. Dinsdagavond ging ik bij een andere kamer kijken en het was echt een leuk huis, met aardige mensen en midden in het centrum! Dus donderdag ga ik verhuizen!
Mijn nieuwe adres is:
Dorien Jansen
Calle Escritorios 3,2ºdch, 28810 Alcalá de Henares, Madrid

Jippie! Ben echt blij dat ik bij die gekke militairen wegga! En nu is het ook wat prettiger om te komen logeren. Meiden, hebben jullie al een goedkoop ticket kunnen vinden? Ik vind het echt zo leuk dat jullie me komen opzoeken (en Maarten en Do, mama en Diny!)!! Morgen heb ik een examen van mijn spaanse taalcursus, dus vandaag en morgen nog even flink aan de studie... maar dan is de taalcursus afgelopen en heb ik de avonden weer vrij. Vrijdag ga ik naar Córdoba en Granada!! Weer met Erasmus natuurlijk en ik heb gehoord dat er veel Fransen meegaan :s Maar ik heb daar ook erg veel zin in, want Granada is een supermooie stad en ik denk Córdoba ook wel.

Afgelopen vrijdag heb ik uitgebreid gekokkereld bij Margaux, spinazie-geitenkaastaart met amandelen, was een groot succes. En zaterdag was ik uitgenodigd bij Joachim, en Gerard kwam ook eten, dus toen heb ik een mooie appeltaart gemaakt. MMjammie! Zaterdagavond was er weer een verjaardag (geweldig al die buitenlandse studenten, elke week een andere verjaardag of feestje) en zondag ben ik weer naar Madrid geweest. Was weer een zeer geslaagd weekend! Verder mis ik af en toe wel een bruine boterham met kaas. Maar die tapas zijn ook best te eten ;)

Dikke kus Dorien

  • 27 Maart 2006 - 09:01

    Laura:

    He Doortje,

    Dat huisje klinkt echt super! Wel fijner dan bij een stelletje idiote militairen!

    Leer ze voor morgen je examen en geniet van alle feestjes!

    Dikke kus Lau.

    PS. Misschien kunnen je bezoekers wel bruinbrood met kaas voor je meenemen ;-)

  • 27 Maart 2006 - 14:42

    Anne-Marie:

    Hoi Dorien,
    Geweldig zeg een nieuwe kamer!! Gefeliciteerd!! Fijn dat je nu weg kunt bij die militairen. Wat een feestjes heb je daar zeg! Lijkt me allemaal bere gezellig zo te horen! Geniet ervan enne leuke foto´s !! Groetjes Anne-Marie

  • 27 Maart 2006 - 15:13

    Charlotte:

    Yo lieve Dorien!! Superbedankt voor je kaartje :-) Kreeg hem pas ruimschoots na mijn verjaardag, dat wijten we dan maar aan het meditteraanse tempo van de Spaanse postbode! Echt superlief! En wat gaaf dat je gaat verhuizen, dat is een stuk makkelijker als je niet allerlei meubels uit elkaar hoeft te halen, dozen met boeken moet sjouwen en vloertjes moet leggen (ik ken het klappen van de zweep inmiddels, haha). En fijn dat je binnenkort ook je avondjes vrij hebt! Heel veel succes met je examen Spaans! Hoe is het trouwens met je andere vakken? Lukt dat allemaal een beetje? Ik mis je nog steeds, hier... Lotje is eenzaam bij GIB!!!
    Dikke kus voor jou!!!
    Liefs, Charlotte

  • 27 Maart 2006 - 18:26

    Yvonne:

    hej Dorien,
    leuk dat je een nieuwe kamer hebt gevonden. Wat een leuke foto's! Hebben ze daar niet eens een bruine boterham met kaas? Wat raar lijkt me dat. Wat is dan eigenlijk tapas?

    Veel suc6 met je examen en dikke zoen Yvonne

  • 27 Maart 2006 - 19:00

    Ingie:

    Hai Doortje,
    wat fijn een nieuwe kamer! Klinkt veel beter dan die waar je nu zit. En echt leuk dat je zoveel dingen bezoekt en al die feestjes hebt. Daar heb ik hier helaas minder tijd voor( druk met studie enzo). Succes met je examen!!
    Dikke kus Ing
    ps. lust je ook pindakaas, dat is wel op te sturen, hihi

  • 27 Maart 2006 - 20:14

    Puffle:

    hmm, die Gerard is niet slecht or are my eyes deceiving me?? ;)
    xxthalien

  • 28 Maart 2006 - 07:23

    Floral:

    Haha, zoiets zagen mijn ogen ook al :-)

  • 29 Maart 2006 - 15:42

    Lee:

    and mine too!!! We shags are in exactly the same vibe!!! all these hormones!!
    haha..
    Hey doortje maar wat leuk zeg dat het verhuizen door gaat! heb je al met je huisbaas gepraat? En krijg je dan ook een vast telefoonnummer? We hebben nog geen ticket geboekt maar komen doen we zeker!! En maak je maar geen zorgen om de bruine boterham met kaas..die komt gezellig met ons mee!
    xx lee

  • 02 April 2006 - 15:45

    Hetty:

    gisteren kregen wij je kaart. wat lief om aan ons te denken erg attent.
    ik ga je nu ook snel iets sturen op je nieuwe adres.
    gelukkig ben je weg bij de militie , veel plezier op je nieuwe kamer.

    hasta luego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alcalá de Henares

Dorien
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 13471

Voorgaande reizen:

06 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: